Na sociálních sítích už se pohybují stovky tisíc umělých účtů spravovaných AI ve prospěch režimních vůdců

Zdají se vám někteří lidé na sítích už úplně na palici? Jsou. A nejsou to lidé. Většina postav, se kterými se setkáváte v diskusích / bojích u globálním či satanským režimem podporovaných politiků, jsou již výtvorem a nasazením umělé inteligence. Řídí je stejná skupina, mocných, která potom skutečné lidi obvykle obviní z dezinformací, nebo z popírání reality či historie. Každý západní stát má přitom své databáze a své společnosti, které digitálně pro satanisty a generování směru toho, kam chtějí společnost dovést, pracují. Nyní je ve hře zejména propagace pro většinovou akceptaci drakoniánských zákonů, které ukradnou lidem zbytky občanských svobod pod záminkou boje za zelený svět, boje proti vnějšímu i vnitřnímu nepříteli, Rusům, Číňanům nebo třeba falešným mimozemšťanům. Více o tom investigativní holandský badatel. (red.)

Deepfakes

Pokud denně sledujete zpravodajství, je nesmírně důležité, abyste se seznámili s problematikou deepfakes, abyste zjistili, jaké techniky jsou k dispozici pro snadné hraní pro masy. Je to velmi snadné. Deepfakes se vytvářejí pomocí GAN (Generative Adversarial Networks) softwarových technik. Jedná se o umělou inteligenci (AI)software, který na základě několika systémů umělé inteligence v síti vytváří obličeje doslova ze vzduchu. Další síť AI pak tyto obrazy vytvořené první sítí testuje a odmítne je nebo schválí. Tímto cyklickým postupem se postavy stávají stále více a více realističtější v každém cyklu, takže nakonec lze generovat zcela fiktivní osoby, které vypadají jako běžní každodenní lidé, lidé (které můžete potkat na ulici). Pokud chcete vědět jak přesně to funguje, podívejte se na videa na YouTube společnosti NVIDIA (známého výrobce grafických karet pro osobní počítače).Není užitečné pouze vědět, že tato technika deepfake existuje,ale také o tom, jak lze deepfake znak použít například ve videích nebo k vytváření profilů na sociálních sítích (včetně celé historie; včetně fotografií a videí a lajků od ostatních). Na sociálních médiích mohou například snadno sledovat diskuse online „domácí pracovníci“ nebo zaměstnanci např. telemarketingové agentury, přičemž postavy, s nimiž diskutujete na sociálních médiích, se mohou skrývat za takovým hluboce falešným profilem (jehož síť přátel je také plná hluboce falešných profilů). Mohou napadat lidi na jejich timeline v diskuzích, aby usměrnili nálady mezi lidí určitým směrem.Podívejme se na všechny možnosti použití, ale ještě než začneme, je užitečné vědět, že herní a filmový průmysl, ale také televizníproducenti, disponují takovými technikami již dlouhou dobu. Nicméně, práce je nyní zjednodušena do té míry, že ji lze snadno provádět sami na domácím počítači.Když Paul Walker zemřel v polovině natáčení filmu Rychle a zběsile 7, byla povolána společnost Weta Digital k dokončení filmové verze Paula Walkera. Na základě kombinace metod, jako jsou staré snímky, tělesné skeny Paulových bratrů a další digitalizace Paulovy hlavy, společnost Weta Digital přivedla Paula Walkera zpět na scénu a k životu.Technika 3D motion capture existuje již několik let. Hercinosí obleky, které zaznamenávají jejich pohyby, a poté se digitálně prostřednictvím CGI vytvořené postavy se na záběry překryjí. To jesrovnatelná s technikou použitou pro Paula Walkera, jenže tentokrát se jedná o živé herce, kteří mají na sobě motion capture oblek. Tato technologie je nyní dostupná i pro lidi s nízkým rozpočtem. Dobrý příklad filmu, ve kterém již byla tato technika použita, je např. film Avatar z roku 2009.NVIDIA ve skutečnosti již předstihla nutnost těchto obleků a kombinované technologie CGI, protože využívá neuronové technologie sítě k trénování softwaru. Ve skutečnosti se jedná o stejnou techniku, která stojí za deepfake tvářemi. NVIDIA je nyní schopna nejen generovat neexistující obličeje, ale dokáže projíždět městem s kamerou a proměnit ho v zimní krajinu (v reálném čase). Takové techniky lze například použít k trénování softwaru umělé inteligence samořídících automobilů v měnících se povětrnostních podmínkách, ale mohou také být použity k tomu, aby nebylo nutné používat oblek pro snímání pohybu. Jednoduchá GoPro kamera nebo webová kamera stačí.Možná si teď říkáte, že možnost dělat to v reálném čase neexistuje. Přemýšlejte znovu. Již výše jsme viděli, že je to možné vytvářet neexistující osoby prostřednictvím Generative Adversarial Networks. Nyní také víme, že jak městské prostředí i postava mohou být generovány prostřednictvím neuronových sítí. Otázkou tedy je, zda je to možné i „reálně“ v reálném čase“. A právě v tom spočívá technologie obličeje v reálném čase. Ta už existuje pro jednoduchou domácí PC již od roku 2015.Celkově tedy můžeme konstatovat, že je to možné již několik let generovat hluboce falešná videa. Nyní se však tato technologie zjednodušila natolik, že se objevily GAN neuronové sítě a rekonstrukce obličeje v reálném čase, že lze skutečně vytvořit celou historii neexistující osoby během několika minut, živý rozhovor s touto neexistující osobou a vytvořit libovolné prostředí z libovolného úhlu kamery a libovolné povětrnostních podmínek.Jaké to má důsledky? Pro začátek můžete říci, žejiž dlouho nemůžeme stoprocentně věřit videím. CGI techniky se ve filmovém průmyslu používají již od 70. let 20. století.V současné době je to však tak jednoduché, že každý, kdo má rozpočet několika tisíci eur, to již dokáže. Pokud předpokládáme, že média jsou spravedlivá, pak můžeme předpokládat, že nepoužívají takové techniky po celé ty roky. Pokud však vezmeme v úvahu možnost, že vlády používají psychologické operace, aby psychologicky přivedly lidi do módu akceptace pro nové a přísnější zákony, pak si musíme uvědomit, že již mnoho let technicky nic nestálo v cestě výrobě falešných zpráv. V této souvislosti je velmi zajímavé vědět, že největší nizozemská tisková agentura (Algemeen Nederlands Persbureau; zkráceně ANP) je vlastněna televizním producentem (který je také miliardář). Jak velká musí být víra, abychom si byli jisti, že se tyto techniky nepoužívají už léta?Zdá se, že média dychtivě hledají způsob, jak uzavřít únik informací, kdy Martin Vrijland narazil na dno velkého nizozemského mainstreamu médií. Již několik let vysvětluji, jak média mohou manipulovat s obrazy. Dva známí moderátoři, Jort Kelder a Alexander Klöpping, proto měli možnost ukázat co jsou to deepfakes v televizním pořadu Kelder & Klöpping. NaBNR Nieuwsradio rozhlasový pořad „Image Determinders“ (Určování obrazu) (manažeři vnímání) také z ničeho nic nastolil téma, o čem jsem tak dlouho psal. Je jasné, že panikaje vždy patrná a že se tvůrci pořadů musí snažit udržet diváka a posluchače na palubě. Ti musí i nadále důvěřovatv média a v demokracii, protože není nic horšího.než vzpoura davu (slovy Jorta Keldera).Samozřejmě „řešením“ toho všeho je, že vlády a tech. společnosti se budou snažit přidat jakýsi vodoznak dofilmů, aby bylo možné kontrolovat jejich pravost. Jedinou otázkou je, že pokud vlády samy používají falešné zprávy již léta, aby prosadily legislativu a hrály si na lidi, zda je tento vodoznak tak spolehlivý, či nikoliv. Řezník odmítne své vlastní maso? Ne, samozřejmě že ne. Všechny zprávy od Johna de Mola, zprávy NOS, Telegraafu atd. má samozřejmě na svědomí a byly vždy naprosto spolehlivé a poctivé! Kašlu na to. Nebo snad ne?Opravdu myslíte, že se John de Mol někdy objeví v televizi.říkat: „Omlouvám se, dámy a pánové, ale udělal jsem falešnou zprávu s všemi televizními studii a softwarem, které mám k dispozici. Nedávno jsem vám předložil falešné zprávy a zahrál jsem si s vámi psychologickou hru s operacemi na úkor daňového hrnce a naplnil si kapsy pěkně“? Ne, samozřejmě že ne. A samozřejmě si musíte zachovat víru v média a ve vládu, protože koho jiného byste měli věřit.

(Reality as we perceive it, Martin Vrijland)

veksvetl

Vydavatel a šéfredaktor OSUD.cz a Věk světla.

veksvetl has 826 posts and counting.See all posts by veksvetl

Napsat komentář