Již zítra znovu Black Friday – projev loajality k matrixu

(Letošní Black Friday připadá na 24. listopad; vždycky se jedná o poslední listopadový pátek po americkém Díkůvzdání. V ten den vždy v USA startovaly předvánoční slevy – jméno mu prý dali policisté, kteří o tomto pátku vždy řešili extrémní množství násilností, k nimž docházelo během nákupního šílenství. Článek je sice z minulého roku, ale jeho obsah je obecně platný.)

Dylan Charles

A máme tu zas Černý pátek, 25. listopad 2016, první pátek po Díkůvzdání. Lidi se doslova zabíjejí a na mnoha místech propukají rvačky při intenzivních nákupech spotřebního zboží, které lze pořídit kdykoli jindy nebo dokonce v klidu na internetu. Při této hromadné oslavě kulturního šílenství se dnes utratí miliardy dolarů za nejrůznější, povětšině zbytné věci.

„Black Friday“ lidem vnutily asociace maloobchodních prodejců za vydatné pomoci korporátních médií a teď se tento „kulturní“ fenomén šíří po celém světě. Lidi do toho jdou, lidi to milujou. Účastní se něčeho velkého. Bude v to v televizi, bude to v novinách, možná se sami uvidí na obrazovce. Svět se bude dívat, tak vpřed a chovejme se jako cvoci.

1906_1

Ale proč? Proč se lidé chovají takhle?

Opravdu kvůli tomu, aby ušetřili? Ne. Lepší slevu dostanete před Černým pátkem a po něm, to není žádné tajemství. Kdyby šlo opravdu jen o peníze, lidi by nakoupili na internetu, kde by si v klidu vybrali věci za slušnou cenu a ještě by ušetřili peníze a benzín.

Nebo je to zboží tak nedostatkové? Ne. Jsou to ty samé krámy, kterých jsou plné regály kdykoli jindy. Nemluvíme tu o jídle. Navíc ani žádný nedostatek potravin není. Takže vlastně o nic nejde.

Nebo snad jde o tu radost z nakupování s rodinou? To určitě ne. Koho baví motat se po přecpaných parkovištích a pak hodiny mrznout ve frontách? Koho těší riskovat, že se stane obětí davového násilí? Všichni přece víme, že se to děje.

Nebo jde o přípravu na Vánoce a na jejich „ducha dávání“? No to už rozhodně ne.

Černý pátek spíš souvisí s účastí na rituálu, který byl naší společnosti vnucen všudypřítomnou reklamou, a se standardizací šílenství spotřební kultury… a s tím, že se potvrdí naše zaháčkování do matrixu. Jde o aktivaci plazího (reptiliánského) mozku.

Dneska se lidi perou jak maniaci o toaletní papír. Fakt o toaleťák. Nedělám si legraci.

Rituální šílenství, stádní mentalita a hromadné gumování mozků

Tenhle fenomén začal „frčet“ v posledních letech a teď se veřejnosti vykládá, že je to tradice – ale tradice bez kořenů a beze smyslu.

Spíš mi to připadá jako nějaký test nouzového rozhlasového systému, ale místo aby nás varoval před nebezpečím, nás žene k tomu, abychom se nepříčetně vrhli do chaotických nákupních orgií. Volá nás, abychom zahodili zdravý rozum, rozplynuli se ve stádu a ponořili se do jakéhosi rituálu, jehož smysl nám v danou chvíli uniká.

Účastí na rituálu Černého pátku potvrzujeme svoji loajalitu vůči matrixu, vůči globálnímu systému, který nás zotročuje dluhy, vede nás k uctívání falešných model, ohlupuje nás blyštivými tretkami a hromadně vyráběnými plastovými nesmysly, to všechno proto, aby nás okrádal o energii, čas a tím i o podstatnou část našeho života.

Když na to skočíme a hrajeme tu hru, uniká nám důležitost života a vztahů, duchovnosti a soucitu, světa přírody. Ale nejhorší na tom je, že vědomě přivíráme oči nad zkorumpovaností, zlem a autoritářstvím, bez nichž by ty hromady „produktů“ nemohly vznikat a zaplavovat trh.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNEK: Vánoce přicházejí… zásobme se výsledky otrocké práce Číňanů

Black Friday je pokus uvrhnout na veřejnost temnou kletbu, podobně jako rituály, které vládci tohoto světa provádějí v Bohemian Grove – je to rituál využívající temné síly. Je to černá magie a výsledné násilnosti a šílenství jsou toho důkazem. Černý pátek je, věren svému jménu, černý obřad, při němž máme zapomenout na svoji lidskost. Pobídka k tomu, abychom se bezostyšně oddali všemu, co souvisí s kontrolou mysli, skupinovým myšlením a konformitou. Ponořili se do hlubin morálního vakua. Uctili kulturu smrti.

Zúčastníte se letos?

 

Zdroj

Napsat komentář